Новини компаній
17:20, 26 січня 2022 р.
Особливості експлуатації кранів мостового типу в зимовий період на відкритих майданчиках
Новини компаній
Зимова експлуатація будь-якого кранового вантажопідйомного обладнання має свої особливості. Звичайно, в даному випадку мова йде про роботу поза закритих опалювальних приміщень. Крани мостового типу - https://kzpto.com.ua/uk/mostovi-krani/, що випускаються флагманом українського кранобудування - Київським заводом підіймально-транспортного обладнання, не є тут винятком. Як показує практика, навіть при температурі нижче -15 °C можуть виникнути серйозні відхилення в нормальній роботі мостових і козлових кранів (усі вони, як відомо, відносяться до кранів мостового типу).
При організації експлуатації кранів мостового типу керуються їх технічною документацією, де обов'язково вказується допустимий діапазон температур, але корисно знати, на які саме елементи кранового обладнання знижені температури впливають у першу чергу, а також - у чому це може проявлятися. Наведені рекомендації корисні при використанні кранів мостового типу на відкритих виробничих і складських майданчиках.
Можливі проблеми з крановою електронікою
Мова в даному випадку йде про ту апаратуру, котра встановлена на мосту в неопалюваних шафах. Силові компоненти досить вельми нагріваються в процесі роботи, і знижена температура буде сильно міняти їх тепловий режим, розрахований для температури +20 °С; і, хоча всі електронні схеми мають температурну стабілізацію, її можливостей може не вистачити для забезпечення потрібного електричного режиму.
Ще більш небезпечні процеси теплової деформації, котрі виникають після відключення електрообладнання, коли нагріті частини починають інтенсивно остигати, в результаті чого можуть виникнути мікротріщини та порушитися електричний контакт. Це може призвести до різкого збільшення відмов. Такі процеси можуть виникнути вже при температурі нижче -10 °C (якщо інше не обумовлено в інструкції по експлуатації).
Можливі проблеми з гідравлікою
Йдеться про гідроштовхачі гальм приводів моста, візка та вантажного барабана. Нагадаємо загальний принцип роботи всіх гальм - при знятті напруги, чи то в силу керуючого впливу, чи то через обрив мережі живлення, гальма повинні «схопити» фрикційними колодками обертовий шків. У приводі підйому для цього призначена та частина муфти, котра встановлена на валу редуктора - у цьому випадку навіть при руйнуванні пальців муфти механізм залишиться загальмованим.
При подачі напруги на гідроштовхач, вбудований електродвигун відцентрового насоса нагнітає масло під поршень, що піднімає його, та виштовхує шток. Шток долає дію потужної замикаючої пружини, і важелі відводять колодки від шківа – механізм отримує можливість рухатися. При використанні масла АМГ-10 гальма працездатні до -40 °C. При застосуванні невідповідного масла (наприклад, трансформаторного) вже при температурі нижче -10 °C воно загусне і гальма не будуть нормально працювати.
До речі, схожий ефект може бути при підвищених температурах влітку (більше +40 °C), якщо масло неякісне або в разі потрапляння в нього води, що призводить до спінювання. Додамо, що гідроштовхач повинен обов'язково закриватися кожухом, якщо мостовий кран буде експлуатуватися на відкритому повітрі.
Резюме
Варто відзначити, що всі мостові і козлові крани КЗПТО відрізняються високою якістю, і здатні нормально функціонувати навіть в екстремальних умовах, проте вкрай бажано дотримуватися усіх рекомендованих правил експлуатації.
Більш детальну інформацію про особливості сучасних кранів мостового типу можна дізнатися на сайті КЗПТО - www.kzpto.com.ua
КЗПТО в соціальних мережах
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:52
11 грудня
12:57
11 грудня
08:07
11 грудня
ТОП новини
live comments feed...